Tagi

, , , ,

Girl′s Day′s So Jin Warns Viewers of Members Looking Ugly in ′One Fine Day′„Myślę, że fani mogą wziąć nas za męską grupę.”


Członkinie Girl′s Day otwarcie mówiły o swoim pierwszym reality show.

Prezentacja „One Fine Day” odbyła się w IFC Mall CGV w Seulu, 30 lipca, gdzie So Jin wyznała, „To był najszczęśliwszy czas podczas mojej całej 5 letniej kariery.” Dodała – „Wydaję mi się, że widzowie powinny strzec się brzydoty podczas oglądania. Naprawdę spędzałyśmy czas zapominając o tym, by wystąpić ładnie. Myślę, że fani mogą wziąć nas za męską grupę.”

43242833

Girl′s Day wystąpią w swoim pierwszym od debiuty reality show „One Fine Day”. Program pokaże 5 dni i 4 noce spędzone przez zespół w Okinawie w Japonii. Ustawione na plaży, dziewczyny będą jeść, bawić się w wodzie, nurkować i wiele innych.

Minah powiedziała, „Kiedy wychodzisz z wody, dbanie o twój wygląd nie jest proste. Trochę zostało ukazane w zapowiedzi i dlatego bardzo się martwię.”

Yura powiedziała, „Po raz pierwszy, bawiłam się bez martwienia się, że wokół mnie jest kamera. Każda sytuacja była ciekawym epizodem. Kiedy członkinie są razem, zachowujemy się jak chłopcy. Myślę, że dobrze się bawiłyśmy ze sobą w tym stylu. Miałam dużo uciechy nie martwiąc się o nic..” Dodała, „Martwię się, że usłyszymy komentarze typu „Czy one są żeńską grupą?” ale miałyśmy dużo frajdy. Prosimy o waszą miłość i interes.”

W międzyczasie, One Fine Day będzie miało swoją premierę 3 sierpnia o 19 KST na MBC Music.

Photo credit: Hea Jung Min
Polskie tłumaczenie: Yumin @ Girl’s Day Poland
Żródło: mwave

