Tagi

, ,

 

Sojin
CARuddfUcAASEz9

캬캬 앨범이다 캬캬, 아이고 잘나왔네~~~~, 여자네 여자야~~! 🙂 데이지들은, 스트리밍과 다운과 본방사수를 하시옷:)!!
Kya Kya! To album Kya Kya! Aigoo! Wyszło dobrze~~~~, Jesteś kobietą, Jesteś kobietą~~! 🙂 Daisies, proszę oglądajcie stream, pobierajcie, i oglądajcie broadcast:)!!

Odpowiedź Minah
Unnie ㅜㅜ Jestem za bardzo zdenerwowana.. ㅜㅜ *trzęsie się* *trzęsie się*

Odpowiedź Sojin
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Zdobędziesz all-kill!

~~~~~~

Yura

CATEq0vUYAACXw5

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ욜~~ 첫방!!!!!! 그래 민아야 너도 여자~~~~에yo~*
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ yol ~~ Broadcast debiutu!!!!! rzeczywiście Minah, ty też jesteś kobietą~~~~ eyo~*

 

Source: Sojin, Minah i Yura- Twitter,
Tłumaczenie: GsDTuna; Yumin@GsDPL

 

