Tagi

, , , ,

Hyeri 

BsCZs6wCMAAyKSo

항상 지켜보고 있다구 😉 키키키
Dziękuję że zawsze czuwaliście nad nami 😉 kekeke

BsCam08CYAAKra1

4주년이라니ㅠㅠ어제 새벽부터 하루종일 함께해준 우리팬들♡ 항상 함께해줘서 너무 고마워 아까 사녹하는데 정말 울뻔했다니깐…..ㅠㅠ 집에 조심히 가궁 알았지? 앞으로도 변함없는 걸데가 될게요 사랑해♥♥♥♥♥

To nasza 4 rocznicaㅠㅠNasi fani, którzy byli z nami wczoraj, samego rana♡ Dziękuję, że zawsze jesteście z nami, podczas pre-recording wcześniej naprawdę płakałam…ㅠㅠ wróćcie bezpiecznie do domu, ok? GsD nigdy się nie zmienią w przyszłości. Kocham was♥♥♥♥♥

10508024_647821281953300_677415761_n

우리 언니들♡.♡ 오늘두 내일두 그 다음날도 변함없이 사룽해여♥♥♥♥♥ 4년동안 매일매일 함께했던것처럼 앞으로두 평생 함께해용 알라뷰우우우우~~~~♥
Translation:
Unnies♡.♡ Nigdy nie zmienię swojej miłości do was, dzisiaj, jutro, w przyszłości♥♥♥♥♥ Kontynuujmy bycie razem każdego dnia zawsze, tak jak to było 4 lata temu. Kocham wassss~~~~♥

Yura


움~~~~~마!!!
걸스데이 4주년!!!!!!!♡야호
항상옆에있어줘서 고맙고 사랑해요~~~~!!!♡
달링도 많이사랑해주세요 울팬들 알라뷰!!!ㅜㅜ♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Translation:
Oh~~~~~~My!!!
4 rocznica Girl’s Day!!!!!!’♡Yahoo
Dziękuję, że jesteście z nami kocham was~~~~!!!♡
Proszę okażcie dużo miłości “Darling”.. Nasi fani kocham was!!!ㅜㅜ♡♡♡♡♡♡♡♡♡

BsCKHoaCUAAcrt4
그리고 아까 나 코에 모기물려써욤… ..
어떻게 코에 물릴수가 있지….

Mój nos został wcześniej ugryziony przez komara…
Jak on mógł ugryźć mój nos…

아이맛있어 4주년이니 맛있게먹어야지~~~~♡♡♡♡♡♡
(이혜리가이렇게생겼지만 이혜리가 올리라했음)

Ah pyszności, zjadłyśmy dużo pysznych rzeczy z okazji 4 rocznicy~~~~♡♡♡♡♡♡
(Pomimo, jak Lee Hyeri wygląda, Lee Hyeri powiedziała by to dodać)

 odpowiedź Lee Hyeri

나보다 소진언니가 더 웃김ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㄱㅋㅋㅋㅋㅋ

Sojin unnie wygląda śmieszniej ode mnie kekekekekekekekekekekekekekekeke

Minah

BsCaZaBCYAERBiE

나도 케익 먹었는데 ㅜㅜ 맛있게 먹지못했나바여 난 안찍혀썽… 아쉬운데로 케케
진짜 고마워요 오늘 노래 진짜 감동이다 힛

Ja również jadłam tort ㅜㅜ Wygląda na to, że nie zjadłam go ze smakiem, bo nie zrobiono mi zdjęcia… jestem rozczarowana keke
Naprawdę dziękuję.. Piosenka była naprawdę wzruszająca hee

 Sojin

914417_1472957799610092_1339768156_n

#걸스데이#데뷔4주년#우리데이지#정말#사랑해#우리맘#알죠? #우리멤버들#함께여서#고마워*
Translation:
#Girl’s Day #4rocznicadebiutu #naprawdę #kochamwas #czyznacienaszeserca #dziękujęwam*

10508024_647821281953300_677415761_n
#딱7월9일에#팬들이불러주는#생일축하합니다.를 들으며#5살맞이* #열심히할게요
Translation:
#Najlepsze życzenia dla naszych fanów którzy obchodzą urodziny 9 lipca #Będziemy pracować ciężej podczas 5 roku*

source; source; source; source
tłumaczenie angielskie: Seany @ GDD
tłumaczenie polskie: Yumin @ GsDPL

