Tagi

,

Dochody ze sprzedaży nowej piosenki Girl’s Day – „Let’s GO”, stworzonej na potrzeby Passionate Youth Campaign, zostaną przekazane na cele charytatywne.

Przedstawiciel Dream T powiedział, „We współpracy z Samsung Passionate Youth Campaign, która ma na celu komunikację ze studentami, Girl’s Day wydały „Let’s GO” by dodać młodzieży odwagi i poczucia komfortu.”

Szczególnie żywiołowy rytm i powtarzane „Let’s go” sprawiają, że refren piosenki jest efektowny. Liderka Girl’s Day Sojin osobiście uczestniczyła w komponowaniu utworu.

Sojin powiedziała, „W maju zostałam zaproszona jako gość na występ Passionate Youth i byłam poruszona pasją jaką ogarniety był tłum. Tym razem to zaszczyt dla Girl’s Day móc reprezentować girlsbandy i wyprodukować piosenkę, która ma zaszczepić odwagę i marzenia w studentach.”

Dochody z piosenki zostaną w całości przeznaczone na cele charytatywne, a teledysk z pełnym energii występem dziewcząt można zobaczyć w Passionate Youth Season 5.

Source; 걸스데이, ‘열정樂서’ 캠페인송 ‘렛츠 고’ 발표-음원수익 전액 기부
Translated by; Seany + Patra@GsDPL